Kancelář KHS
Stroje zlínského Svitu už před lety utichly a v industriálním prostoru vyrostlo Marketingové království.​​​​​​​
Komunikační agentura KHS si vybrala pro své kancelářské prostory areál bývalých Baťových závodů ve Zlíně. Rozhodli jsme se podpořit prostorové kvality budovy – vysoké stropy, velká okna, otevřený půdorys. Výrazným znakem baťovské architektury je navíc pravidelný rastr sloupů 6,15 metrů.
Agentura se stěhovala do zlínského industriálního prostředí za reprezentativním místem, které bude podtrhávat jejich kreativní náturu a splní jim sen o vlastních stylových prostorech. Zatímco firma postupně rostla, kancelář rostla s ní. První část jsme realizovali už před čtyřmi lety, další vrstvy a prostory jsme přidávali postupně během následujících let. Sídlo jsme navrhli flexibilní a dynamické – takové, jaký je i samotný klient.
Celý prostor kanceláře zůstal otevřený, téměř bez příček. Bylo nutné vymezit místo pro jednání s klienty a soukromou část pro zaměstnance. Toho jsme docílili s pomocí lehké kovové konstrukce.
Kovová stěna je nejvýraznějším prvkem celé kanceláře. Jednotlivé části stěny jsme vyplnili netradičními materiály tak, aby přirozeně vyniklo její funkční rozdělení.
Místo: Zlín
Fáze: realizace
Rok: 2021
Foto: Marko Polášek, KHS

Publikace:
EARCH.
dolce vita 09/2021


U vstupu vás přivítá černý děrovaný plech, který odráží neonové logo KHS. Čtvercové dělení recepce je inspirováno pravidelným půdorysem budovy.
Část konstrukce, vymezující zasedací místnost, je vyplněna polykarbonátovou deskou – lexanem. Poloprůhledný materiál zastírá pohled do zasedací místnosti. Atypická svítidla i stůl jsme navrhli speciálně pro tento prostor, v rovině desky stolu je navíc vloženo logo firmy pomocí intarzie.
Menší jednací místnost je od pracovní části oddělena květinovou stěnou. Navrhli jsme originální závěsné květináče, které na sebe vertikálně navazují a tvoří tak přírodní závoj.
Dvě zasedací místnosti jsou odděleny velkou posuvnou skříní. Ta umožňuje flexibilně zvětšit jednu nebo druhou místnost, či je úplně propojit.
Diskočuník upíná svůj blyštivý zrak k tvrzi Artdirectorae Kreativis, který se svými pobočníky hájí ve jménu Klientuly Opěvované estetické hodnoty. 
Pan Pták pak naopak nejraději pohlíží na cimbuří hradu chrabrých Accountáté, ti v Rytířstvu kreativního řádu platí za nejtvrdší bojovníky a často zavítají do Luhů Kuchyně aby se zde po dlouhých bojích osvěžili a nabrali síly.
Diskočuník a pan Pták však musí rychle ukončit vyprávění o hrdinských činech, které na vlastní oči viděli. Do kanceláře totiž vniká první ranní paprsek, mlha se pomalu rozplývá a Rytířstvo kreativního řádu se za úsvitu vydává do nové bitvy pod vlajkou Klientuly Opěvovované, za srozumitelnou a efektivní reklamu.
původní stav

další projekty

Nahoru